COLOURSY

Metoděj Skřeček

Ti mladí zvukaři, ti mě lezou pěkně krkem - imprese zvukaře na soumraku svých dějin.

Ve včerejším blogu jsem chválil, ale dnes, dnes to tak nebude. Trááádááá, trááádááá, těším se na to jak nenechám na těch mladých zvukařích nit suchou. Konečně jste se dočkali, vy všichni, kteří máte rádi nenávistné řádky!

22.7.2017 v 13:02 | Karma článku: 24.14 | Přečteno: 3538 |

Metoděj Skřeček

Swingující Agneszka a její přátelé - imprese stařičkého zvukaře

A tak jste se kolegové zvukaři i ty ctěné PT publikum dočkali. Dnes píšu o zvuku, tanci, radosti ze života i o nás zvukařích a jejich práci.

21.7.2017 v 15:37 | Karma článku: 11.73 | Přečteno: 375 |

Metoděj Skřeček

Coloursu!!! Akbar* - aneb žúžo dobrodrůžo!!! - imprese starého zvukaře

Že je Colours Orf Ostrava největší a nejlepší, a že všechno co dělají je bájo, a že když Vás chtějí vytočit, tak je to taky monstrózní. Da vzdrástvujeť ročník 2017.

20.7.2017 v 14:40 | Karma článku: 12.73 | Přečteno: 1201 |

Metoděj Skřeček

Tak pravil Zarathustra: "Děkuji za zkažený večer." ....... Coloursy den druhý

Jo a dnes bylo veselo. Každý chlap je nekdy na zežrání. Dnes sem byl po ránu já. A všecko Vám vypíšu a nic nezamlčím, ať si Zarathustra nakašle. Nekdy možu byt taky sám, sám a dělat koniny.

18.7.2015 v 10:45 | Karma článku: 8.70 | Přečteno: 1170 |

Metoděj Skřeček

Tak pravil Zarathustra: "Bo Coloursy sú najlepší!" ....... den prvý

Kdo znáte Nietzscheho dílo - Tak pravil Zarathustra, chápete. Stal se hrdinou Nietzscheho příběhů a mě se stal průvodcem, průvodcem a vypravěčem. Protančil jsem s ním první den, v uších mi zní písně, slova, lidé a ..............

17.7.2015 v 17:18 | Karma článku: 8.08 | Přečteno: 400 | Diskuse

Metoděj Skřeček

Coloursy, bo je mi tu fajně. Ostravo!!!

Nová pravidla blogu: perex byl zkrácen, takže jsem jej musel překopírovat do textu. Omlouvám se, milým čtenářům.

24.7.2014 v 8:05 | Karma článku: 6.09 | Přečteno: 379 | Diskuse

Metoděj Skřeček

Tři kapky na mé tváři - pro Coloursy !!!

Nová pravidla blogu: perex byl zkrácen, takže jsem jej musel překopírovat do textu. Omlouvám se, milým čtenářům.

30.9.2013 v 11:15 | Karma článku: 10.96 | Přečteno: 460 |

Metoděj Skřeček

COLOURSY - šťastný až k pláči

Nová pravidla blogu: perex byl zkrácen, takže jsem jej musel překopírovat do textu. Omlouvám se, milým čtenářům.

31.8.2012 v 8:22 | Karma článku: 9.56 | Přečteno: 724 | Diskuse
Počet článků 92 Celková karma 12.69 Průměrná čtenost 734

Jmenuji se Metoděj Skřeček a jsem mistr zvuku a působím na naší slunné Jižní Moravě. Můj WEB