Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak měla moje žena nudlu na ňadrech

Perex je u blogů vždycky záludný, co do něj svěěěřit? Váhám a pak tam něco vetknu, né tak dnes. Dnes na něj kašlu.

V poslední době bojuju s nemocemi a prohrávám a někdy občas nějaká ta remíza. Tož jsem utahaný jako kůň. A píšu toho koňa schválně s hrdostí mužům vlastní. "Jsi kůň Metynku, víš to?" dí moje milovaná. A já jsem z toho celý natěšený, šťastný a hrdostí celý rozjařený. Slunce mého života ve mě nevidí slona, jehož postavu nejvíce připomínám a ani nějakého sudokopytníka s rohama. Pro ni jsem koněm, asi budu arabským plnokrevníkem. V jejích očích jsem samý sval a šlacha, vidí, jak poklusávám loukou při svitu vycházejícího slunce. Rosa se třpytí jako démanty a louka plná kopretin připomíná sníh na horách. Kvítky se vlní mým ladným pohybem a bílé lístky kopretin vytváří, kolem mého koňavského ladně běžícího těla, závoj připomínající nevěstu. Ty bílé lístky kopretin vidím v jejích očích, když si do mě trošíčku rýpne. Je to nahrávka na smeč, doplněná láskou a počínajícím se smíchem. Jiskřičky v jejích zamilovaných očích, zvící lístků kopretin.

Když jsme byli mladší, já štíhlý jako ztepilý buk, ona nádherná žena s vnadnými přednostmi, na nichž tu a tam uvízl drobeček z večeře či oběda. Hloupě jsem se jí posmíval, netušil jsem, že za pár let, kdy se mi díky dětem hormony zblázní, budu mít také vnadnou přednost, pravda něco níže než moje milovaná, ale o to větší. Takže jsme občas jako dvě rochata, ona nudlu na ňadrech a já to samé na mém bříšku. "To je špageta, Metynku!!!!", musí mě jako vždy opravit. No jo, jenomže dejte špagetu do názvu blogu. Zamezil bych tím imaginaci mých čtenářů. Každý v té větě zrcadlí svou fantazii. Přeci po mě nechcete, abych vám ji odepřel a zbavil vás svým přehnaným pedantstvím, možnost představy.....

Je to zvláštní, všimli jste si, jak jsme geneticky krásně vzájemně spojeni? Ženy, tak blízký živočišný druh nám lidem. Jinak myslí, jinak jsou stvořeny, nicméně nám to jde krásně dohromady. Už vás to někdy ťuklo? Nádherně do sebe zapadáme. S vášní a něhou s rozšířenýma zorničkama, vzájemně spojeni, tvoříce jeden vášnivě udýchaný chumel. Jsme každý jiný a v naší jinakosti tvoříme krásný celek.

Běžně mě různé svátky včetně MDŽ nechávají chladným. Neříkám, že bych moji ženu nemiloval, ale zvláště tento svátek mě vždycky štval. Bylo to takové zprofanované a vynucované a vůbec. Jenomže jsem si plně vědom toho, že každá žena je nositelkou života. Bez vašeho živočišného druhu bychom zde mi lidé, již dávno nebyli. A hlavně je krásné, přivítat Slunce mého života se skleničkou šampáňka a dobrůtkama a kytičkou. To se pak v jejích očích s láskou objeví lístečky jiskřících se kopretin. Zajel jsem do obchodu. Kytička, šáňo, pochutiny, opávia polomáčené, mou milovanou tak zbožňované, také skončili v košíku. A protože jsem přijel příliš brzy, abych hned nachystal tabuli plnou vábivých laskomin, jal jsem se zalepovat díry v kejsech. Rád to dělám černým tavným lepidlem. Práce mi s radostí ubýhala až do chvíle, kdy mi horká černá hmota protekla na ruce. Děcka, to pálí jak sfiňa, bolí to, je to hrůza a děs. Než jsem doběhl ke studené vodě, snažil jsem se tu hrůzu odstranit ze svých dlaní. Jenom jsem si tu horkou bestii rozmazal na obě ruce. Ve studené vodě to trošíčku přestalo pálit. Ale jenom na chviličku a navíc se mi ztrhla kůže z dlaní. Vážně jsem nevěděl, co bolestí dělat. Našel jsem jakousi mast proti bolesti, ale moc to nezabíralo. Zoufale jsem seděl na sedačce, skučíc jak stará žebračka. Zachránila mě až moje milovaná. Je to taková čarodějka, uřízla kousek alove věra a už mi to mazala na bolačky. Chtělo sa ně bečat, popisuji jí, jak jsem chtěl všechno nachystat a užít si sní krásné chvilky. Pohladila svého koňavca po vlasech, probrala můj nákup, dala mi do ruky vidličečku, nalila šáňo do skleniček - sedíme u stolu, já téměř mrzák, v zabablané ruce od alove věry držím skleničku a ona má v očích jiskřičky lásky a něhy a lísteček z květu kopretiny. "Ty můj koňavče, eště že si takové kopyto. Kdybys byl šikovnější, tož bys byl dokonalý a byla by s tebú hrozná nuda!" chaňká mě moje milovaná.

Jsou to krásné chvíle plné štěstí. Možná jsem potřeboval tu bolest, abych si víc vážil lásky mé ženy a štěstí, které nás stále provází. Kolem naší vlasti prochází příšery bolesti, neštěstí a války. Ta je za rohem a kousek k jihu také vraždí nevinné lidi. Bída hlad a neštěstí se nám vyhýbá a záleží jenom na nás, jestli si je k nám přivoláme nebo jestli si uvědomíme co je podstatné a co nikoliv. Jestli skočíme zlodějům a sedmilhářům a nositelům zloby na lep.

Štěstí je tu pořád s námi, tedy aspoň podle mě. Jenom je otázka, zda si jej umíme přivolat. Začínají kvést meruňky a já v každé z nich vidím jednoho anděla, který touží po tom, aby nám přinesl kus lásky a štěstí. Pokud chceme, přivine se k nám a pohladí nás svými křídly, štěstí je miluje a tak se přidá. Dívám se do očí Sluncete mého života, vidím v jejích očích jiskřičky štěstí lásky pohody a stávám se jejím milovaným koňavcem, arabským plnokrevníkem, co víří rosu a kvítky kopretin, krz naši lásku.

Moji milovaní, važme si těch krásných stvoření, kterým říkáme ženy. Milujme je a dávejme jim to znát. Věřte, že nám to s láskou vrátí.

 

Z Podluží váš popálený arabský plnokrevník s hlavou polepenou tema blbýma květama z kopretin, lechtajú ně v nosi a pěkně ňa sejřijú. Jo a su taky mistr zvuku....

Metoděj Skřeček

Autor: Metoděj Skřeček | čtvrtek 14.3.2024 16:25 | karma článku: 17,79 | přečteno: 423x
  • Další články autora

Metoděj Skřeček

Jak jsem dostal dar

V minulém blogu jsem psal o smutku zvukařově, dnes je to jiné, dnes jsem rozjásaný a mám dobrou náladu.

12.2.2024 v 14:41 | Karma: 11,09 | Přečteno: 192x | Diskuse| Společnost

Metoděj Skřeček

… jen tiše tichounce sténat…

Jsou dny, kdy člověk jaksi pozapomene vítězit, vyhrávat či porážet svoje démony. V ústech pachuť vrabčího srdíčka....ale o tom později.

5.2.2024 v 17:09 | Karma: 9,93 | Přečteno: 291x | Diskuse| Kultura

Metoděj Skřeček

S Bohem je to sladší, Metoději

Název tohoto blogu jsem převzal od prohlášení mé vnučky, k jejímu bratranci. Někdy jsou dětská rčení tak kouzelná a mnohoznačná, že je stojí za to citovat.

7.8.2023 v 12:33 | Karma: 19,02 | Přečteno: 409x | Diskuse| Společnost

Metoděj Skřeček

Díky lékařům i zdravotním sestrám.

Vlastně je to o politice, o mé vlastní politice. O mém postoji a také o úžasných lidech, o zdravotnících.

26.9.2021 v 10:50 | Karma: 18,14 | Přečteno: 301x | Diskuse| Politika

Metoděj Skřeček

Hold mým kamarádům.

Někdy mám rozvernou náladu. Třeba dnes, kdy jedu vlakem do Ústí nad Labem a ve Praze mi díky zpoždění ujel navazující vlak. A nazpátek ajajaj .......

27.7.2021 v 0:01 | Karma: 10,25 | Přečteno: 306x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

  • Počet článků 92
  • Celková karma 12,94
  • Průměrná čtenost 734x
Jmenuji se Metoděj Skřeček a jsem mistr zvuku a působím na naší slunné Jižní Moravě. Můj WEB